ტრენინგის მეხუთე დღე
დღეს განვიხილეთ და ვისაუბრეთ პროექტის შეფასებებზე. განვსაზღვრეთ პროექტის სტრატეგგიები. გავეცანით დროში გაწერილ შეფასების გეგმას. განვიხილეთ რესურსები.
დავფიქრდით შეფასების შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენების გზებზე, შეფასების განსხვავებული მიზნებიდან გამომდინარე.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები არსებითია, რათა შესაძლებელი გახდეს პროექტების ფოკუსირება ეფექტურ სწავლებაზე და ხელი შეუწყოთ საგნობრივი სტანდარტების ძირითადი მიზნების მიღწევას. კითხვები მოსწავლეებს უბიძგებს, გამოიყენონ მაღლი სააზროვნო უნარები, ეხმარება მათ, გაიაზრონ ზოგადი ცნებები და ვთავაზობთ სქემებს ფაქტობრივი ინფორმაციის ორგანიზებისათვის. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მოიცავს ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს:
დღეს განვიხილეთ და ვისაუბრეთ პროექტის შეფასებებზე. განვსაზღვრეთ პროექტის სტრატეგგიები. გავეცანით დროში გაწერილ შეფასების გეგმას. განვიხილეთ რესურსები.
დავფიქრდით შეფასების შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენების გზებზე, შეფასების განსხვავებული მიზნებიდან გამომდინარე.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები არსებითია, რათა შესაძლებელი გახდეს პროექტების ფოკუსირება ეფექტურ სწავლებაზე და ხელი შეუწყოთ საგნობრივი სტანდარტების ძირითადი მიზნების მიღწევას. კითხვები მოსწავლეებს უბიძგებს, გამოიყენონ მაღლი სააზროვნო უნარები, ეხმარება მათ, გაიაზრონ ზოგადი ცნებები და ვთავაზობთ სქემებს ფაქტობრივი ინფორმაციის ორგანიზებისათვის. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მოიცავს ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს:
Комментариев нет:
Отправить комментарий