ტრენინგის მერვე დღე
დღეს განვიხილეთ ერთმანეთის ნამუშევრები, მივიღეთ სასარგებლო უკუკავშირი როგორც კოლეგებისგან, ასევე ტრენერისგან, გავეცანიტ ფასილიტაციის ნიმუშებს, გავიგეთ ფასილიტატორის როლის მნიშვნელობაპროექტზე მუშაობისას, გავიარეთ პროცედურების გაწერის პრინციპი, ვნახეთ ნიმუშები. გავიარეთაღქმის სტილი და 5 შეგრძნება. რისი ცოდნაც გვეხმარებამოსწავლეს მივცეთ მისი შესაძლებლობების შესაბამისი დავალება. გავეცანით რჩევებს,როგორ გამოვიყენოთბავშვისთვის პრიორიტეტული მოდალობა და როგორ შევძლოთ ჩავრთოთ სასწავლო პროცესში დანარჩენი მოდალობები. დაწვრილებით გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას და ამ თეორიის მიხედვით ბავშვის ინტელექტის ტიპის დადგენას.
ვისაუბრეთ მოტივაციის სახეებზე დამის მნიშვნელობაზე. ვისწავლეთ როგორ ავსახოთ პროექტის გეგმაში სპეციალური საგანმანათლებლოსაჭიროების მქონე მოსწავლის სწავლების სტრატეგიები და დიფერენცირებული მიდგომ./
დღეს განვიხილეთ ერთმანეთის ნამუშევრები, მივიღეთ სასარგებლო უკუკავშირი როგორც კოლეგებისგან, ასევე ტრენერისგან, გავეცანიტ ფასილიტაციის ნიმუშებს, გავიგეთ ფასილიტატორის როლის მნიშვნელობაპროექტზე მუშაობისას, გავიარეთ პროცედურების გაწერის პრინციპი, ვნახეთ ნიმუშები. გავიარეთაღქმის სტილი და 5 შეგრძნება. რისი ცოდნაც გვეხმარებამოსწავლეს მივცეთ მისი შესაძლებლობების შესაბამისი დავალება. გავეცანით რჩევებს,როგორ გამოვიყენოთბავშვისთვის პრიორიტეტული მოდალობა და როგორ შევძლოთ ჩავრთოთ სასწავლო პროცესში დანარჩენი მოდალობები. დაწვრილებით გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას და ამ თეორიის მიხედვით ბავშვის ინტელექტის ტიპის დადგენას.
ვისაუბრეთ მოტივაციის სახეებზე დამის მნიშვნელობაზე. ვისწავლეთ როგორ ავსახოთ პროექტის გეგმაში სპეციალური საგანმანათლებლოსაჭიროების მქონე მოსწავლის სწავლების სტრატეგიები და დიფერენცირებული მიდგომ./
ხათუნა, დღევანდელ ტრენინგზე საოცრად პროდუქტიული და კრეატიული იყავი.
ОтветитьУдалить